E-Penyertaan

Perundingan Awam   
Lembaga Pelabuhan Miri ingin melibatkan orang awam dalam meningkatkan penyampaian perkhidmatan kami. Kami menghargai orang awam untuk mengambil bahagian dalam rundingan awam yang diberikan oleh kami. Maklum balas anda akan pergi terus ke / unit jabatan berkenaan untuk menambah baik penyampaian perkhidmatan untuk pengalaman pelanggan yang lebih baik dalam masa akan datang. 
 
Panduan E-Penyertaan  
Ini adalah laman sesawang rasmi Lembaga Pelabuhan Miri, platform maklum balas kami untuk menyediakan saluran maklum balas daripada orang awam dengan agensi kami. Kami mengumpul maklum balas awam untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan pelanggan kami dari semasa ke semasa dengan maklumat secara langsung daripada orang ramai bagi melibatkan orang awam bersama  dan di samping menggalakkan warganegara yang aktif.

Lembaga Pelabuhan Miri, bagaimanapun, mempunyai hak penuh untuk mengharamkan / memadam apa-apa bahan atau komen yang melanggar mana-mana syarat-syarat TOUR termasuk tetapi tidak terhad kepada komen yang berikut:
Melemahkan atau penyalahgunaan kepercayaan
menggalakkan diskriminasi
Menggalakkan aktiviti haram.
Melanggar mana-mana hak harta intelektual undang-undang atau
Melibatkan ancaman kepada keselamatan
Melanggar privasi orang lain
Mengandungi bahasa yang mencemarkan.
Melanggar undang-undang, peraturan-peraturan dan dasar.
  • Melemahkan atau penyalahgunaan kepercayaan
  • Menggalakkan diskriminasi
  • Menggalakkan aktiviti haram.
  • Melanggar mana-mana hak harta intelektual undang-undang atau
  • Melibatkan ancaman kepada keselamatan
  • Melanggar privasi orang lain
  • Mengandungi bahasa yang tidak berpatutan
  • Melanggar undang-undang, peraturan-peraturan dan dasar.

Kami ingin pelanggan kami mengambil bahagian untuk membantu kami mengumpul maklumat melalui Borang Maklumbalas Pelanggan. Borang Maklumbalas Pelanggan juga boleh dimuat turun di bahagian Muat Turun > > Pelanggan > Borang Maklum Balas Pelanggan. Kerjasama anda amat dihargai. Terima kasih.

 


 
Penerangan Tempoh
Kaji Selidik atas talian 2019

Ringkasan:
Kaji selidik dalam talian ini dijalankan untuk menentukan bahagian/unit yang manakah kerap dikunjungi oleh pelanggan Lembaga Pelabuhan Miri.

Keputusan Semasa Responden

05 Mac 2019
hingga
31 Disember 2019

(Status: BUKA)
 
Penerangan Tempoh
Kaji Selidik atas talian 2018

Ringkasan:
Kaji selidik dalam talian ini dijalankan untuk menentukan sektor industri pelanggan Pelabuhan Miri yang sering melawat laman web rasmi Lembaga Pelabuhan Miri

Keputusan Semasa Responden

22 Mac 2018
hingga
31 Disember 2018

(Status: TUTUP)
 
Penerangan Tempoh
Kaji Selidik atas talian 2017

Ringkasan:
Kaji selidik ini dijalankan bagi menentukan saluran perkhidmatan manakah yang dipilih oleh orang awam untuk berurusan dengan Lembaga Pelabuhan Miri. 

Keputusan Semasa Responden

05 April 2017
hingga
31 Disember 2017

(Status: TUTUP)
Penerangan Tempoh
Kaji Selidik atas talian 2016

Ringkasan:
Kaji selidik ini dijalankan bagi mengenal pasti tahap pengetahuam am orang awam dimana letaknya lokasi Lembaga Pelabuhan Miri. 

Keputusan Responden

17 Mei 2016
hingga
31 Disember 2016

(Status: TUTUP)
Penerangan Tempoh
Customer Feedback Form 2015

Ringkasan:
Maklum balas ini telah dijalankan ke atas untuk mendapatkan input mengenai tahap kepuasan pelanggan untuk prestasi keseluruhan Lembaga Pelabuhan Miri bagi tahun 2015

Keputusan Responden

17 Ogos 2015
hingga
18 September 2015

(Status: TUTUP)